אופוזיציה לנתניהו • השרים בנט ושקד יתנגדו להסכם עם טורקיה

    "פיוס עם טורקיה הוא חשוב לעת הזו ולאינטרסים של מדינת ישראל. יחד עם זאת, תשלום פיצויים למחוללי פעולת טרור הוא תקדים מסוכן שמדינת ישראל תתחרט עליו בעתיד".
    איתי גדסי No Comments on אופוזיציה לנתניהו • השרים בנט ושקד יתנגדו להסכם עם טורקיה

    'הבית היהודי' והשרים בנט ושקד יתנגדו בקבינט להסכם עם טורקיה • עיקר ההתנגדות נובעת מהפיצויים אותם התחייבה ישראל להעביר לטורקים, בסך 21 מיליון ₪, אותם תעביר מדינת ישראל למשפחות הטורקים

    נתניהו ובנט צילום: Haim Hornstein
    "פיוס עם טורקיה הוא חשוב לעת הזו ולאינטרסים של מדינת ישראל. יחד עם זאת, תשלום פיצויים למחוללי פעולת טרור הוא תקדים מסוכן שמדינת ישראל תתחרט עליו בעתיד".
    2:00
    06.05.24
    נתי שולמן No Comments on קמיסר: "ביטבוקסינג? אל תתענגו על וואקלי; זאת לא המטרה"

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    'הבית היהודי' והשרים נפתלי בנט ואיילת שקד יתנגדו בקבינט להסכם עם טורקיה. עיקר ההתנגדות נובעת מהפיצויים אותם התחייבה ישראל להעביר לטורקים, בסך 21 מיליון ₪, אותם תעביר מדינת ישראל למשפחות ההרוגים והפצועים על המרמרה.

    בהודעת "הבית היהודי" נמסר כי הסיבה להחלטת בנט נובעת מכך שהשר בנט עודכן על ידי ראש המל"ל אודות פרטי ההסכם הסופי בין ישראל לטורקיה, כולל המסמך הנלווה בנושא החיילים הנעדרים, שהתברר שאין בו ממש. לפיכך הוחלט ששרי הבית היהודי יתנגדו להסכם הנוכחי.

    השר בנט אמר כי "פיוס עם טורקיה הוא חשוב לעת הזו ולאינטרסים של מדינת ישראל. יחד עם זאת, תשלום פיצויים למחוללי פעולת טרור הוא תקדים מסוכן שמדינת ישראל תתחרט עליו בעתיד".

    "אסור למדינת ישראל לשלם פיצויים לטרוריסטים שניסו לפגוע בצה״ל. ככל שקיימת שליטה טורקית בחמאס, מוטב להם לעשות כל שביכולתם כדי לדאוג שאורון שאול והדר גולדין ז"ל ישובו לישראל".

    יצוין, כי אמש בשעת שאלות במליאה התייחסה שרת המשפטים איילת שקד להסכם עם טורקיה ואמרה: "אני חברת קבינט, וכל דבר שיהיה לי לומר על הנושא הזה אגיד קודם כול בקבינט, בין אם זה בעד ההסכם, בין אם זה נגדו. במקרה הספציפי הזה אין קשר בין הפיצויים לבין האירוע, צריך לדעת, גם ככה זה מבחינה משפטית. חיילי צה"ל הגנו על חייהם, מכיוון שהם נקלעו לזירה של טרוריסטים ומחבלים שהגיעו עם כלי הרג".



    0 תגובות